Ten, kdo očekává, že si na internetu vyvěsí svůj web s určitou dostatečně zajímavou nabídkou a tím osloví veřejnost a dosáhne úspěchů, může zdar tohoto svého počínání očekávat. Ale mohl by ho také očekávat věčně a marně. Protože webů je na internetu spousta a nikde není psáno, že si právě tento získá pozornost publika, že zazáří mezi ostatními alternativními nabídkami.
Že je to smutné konstatování? Ano, je. Že za tohoto stavu věcí tudíž ani nemá smysl se tu do něčeho pouštět? Omyl, smysl to bezpochyby má. Pouze se musí vědět, jak přilákat internetovou veřejnost a jak si zajistit její přízeň.
Pochopitelně je nad slunce jasné, že musí jít o atraktivní nabídku. S jinou se neuspěje ani v případě, že by si ji prohlédli všichni uživatelé internetu, kteří jenom na světě jsou. Ovšem k tomu je třeba využít i skutečně efektivní propagaci, reklamu, která se dostane k adresátům a která je osloví. A to určitě není charakteristické pro všechny internetové reklamy.
Dokonalou volbou, na kterou se v tomto ohledu dá a má vsadit, je PPC reklama Seznam. Protože nevíte-li, co ono PPC znamená, pak to v překladu do češtiny znamená, že jde o typ propagace, u kterého se platí jejímu provozovateli, v tomto případě Seznamu, pouze za skutečně prokázané služby, za dosažení zájmu uživatelů internetu. Kolikrát je na tuto reklamu kliknuto, tedy kolikrát si někdo zobrazí propagovanou nabídku, tolik se zaplatí. Inzerent tedy neutrácí za naděje, jež by mohly být plané, a poskytovatel reklamy se musí ve vlastním zájmu snažit, aby tato co nejlépe fungovala a přinášela výsledky.
Právě tento typ reklamy tedy nezklame, ten zajistí dostatek zákazníků. A vlastně stejně jako před okamžikem zmíněný Seznam dokáže i Google nákupya jiné žádoucí akce na internetu více než efektivně podpořit. A proto by měl na podobnou reklamu sázet každý, kdo chce být úspěšný a kdo současně nechce zbytečně utrácet za něco nejistého.